25 januari 2009

*SUCK*

Gissa vad jag kom på kl. 21 igår kväll...årsmöte!
Suck!!
Jag som hade SETT FRAM EMOT att träffa "alla" och äta lite god mat och så missar jag totalt att det var igår :-(
Klantigt!

Idag är det is is is överallt här. Har inte vågat kolla om det regnar än. Vill ju rida.
Får se hur det blir. Tror att jag ska börja med att ta mig dit (utan att åka omkull...kanske bäst att ta bilen i alla fall). Vore ju trist att inte hinna med en skogssväng nu när det i alla fall är dagsljus! Men...regnar det så...njae. Sommarregn är ju en sak, underkylt regn en helt annan!

1 kommentar:

Anonym sa...

Synd att du missade årsmötet....eller blev det inställt pga ordf sjuk? Men du kanske fick en skönt dag hemma istället och det har du ju väntat länge på:) Så inget ont som inte har något gott med sig.