12 januari 2009

Morr




Varit hos tandläkaren på morgonen. Allt bra och så, men de avslutar ju med att putsa tänderna. Stänker då tydligen en del i ansiktet. Åkte till jobbet när det fortfarande var halvskumt ute och i bilen. Jobbar ett tag och pratar med/hejar på flera stycken...tror ni NÅN talar om att jag har blå prickar i ansiktet. Näerå... *Morr*

Så här har jag sprungit runt blåprickig i ansiktet... :-/

Nåja...jag lyckades ju i alla fall komma över autoklaven så att jag kan göra fler plattor *lycklig*
Kommer göra av med mängder denna vecka!!
Nu måste jag ut på lab igen. Inga långa pauser här inte! ;-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Dom kanske inte såg någon förändring på din hudfärg? Blå prickar hör kanske till bakgrundstonen?? ;-)

Anonym sa...

Hrmpf

Anonym sa...

Hmm, De trodde väl att du drabbats av nåt fläcktyfus liknande och flydde fältet - därav fick du första tjing på autoklaven;-)