23 januari 2009

Fredag!! (uppdaterad)

TJOHOOO

Dagens:
- Humör: Kanon! Det är ju F R E D A G!!
- Frukost: Brödsmulor i hela bilen... (Nädå, skulle bara provocera sambon lite ;-) )
- Lunch: Lyxlunch på stan
- Bästa: Ingen ridning ikväll - hemmakväll!! Jippiiii
- Arbete: Tillväxtkurvor, göra medium, förberedelser inför nästa veckas försök
- Bil: "Finbilen" (än så länge...får väl se om jag får den utbytt... (Se gårdagens kommentarer) Någon som vill skjutsa mig hem sen??)
- Förhoppning: Att hästsläpet passerar besiktningen utan anmärkning


Uppdatering: Godkänt! Puh, då kan man vara lugn i 2 år till då :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ska trailern besiktas idag??
Håller tummarna:-)

Hahaha, hemmakväll? Antar att det blir till att dammsuga bilen ifrån diverse brödsmulor då?;-) haha

G. sa...

Det får han väl göra om han vill... ;-)
Jag hävdar fortfarande bestämt att jag i n t e har smulat något i bilen! :-)

Anonym sa...

Grattis till trailern!!!!!!! Alltid skönt när sådant där är avklarat!:-)
Antar trots allt, att det varit snälla A som besiktat den åt dig?

G. sa...

Japp. Kan inte ha med den till jobbet och är aldrig ledig vardagar. Det är ju han! :-)
Så jag "slapp" besiktiga i år!