22 januari 2009

Torsdag idag

* Arbetsveckan är snart slut *tjohooo*
* Tog en timme att vakna imorse - jag måste försöka lägga mig tidigare om kvällarna (men det är ju först som man börjar piggna till :-/ )
* Har ockuperat autoklaven *jippiiiii*
* Frukost i bilen är inte alls lika trevligt som att äta den hemma
* Klockan är nu halv nio och det känns som om jag somnar när som helst... :-S
Bäst att gå ut på labbet och göra en massa praktiska saker!
* Snart snart snart är det ljusare om kvällarna och man kan rida ut även på vardagkvällar!

7 kommentarer:

Anonym sa...

och snart, snart, snart, så är det F R E D A G!!!!!!!!

Anonym sa...

Käka frukost i bilen?!? Vad f-n det gör man i köket! Finbilen hade du också! Smulor och skräp. Det blir rapport på det här! :-)
A.

Anonym sa...

hahahahahahaha, ni förgyller verkligen min tillvaro ;-)

Anonym sa...

Hrmm, jag spillde faktiskt inget! Jag är ju KVINNA. Jag har SIMULTANKAPACITET!! Jag kan både äta macka och köra bil samtidigt ;-)
Vadå skräp? Jag såg dig inte! Satt du på golvet i baksätet?! ;-)

Anonym sa...

I morgon när jag är ledig ska jag åka till G´s jobb och byta till en bil hon inte har nycklarna med till. Vad paff hon ska bli när hon ska hem... Skrattar bäst som skrattar sist. :-)

G. sa...

Det ska du INTE alls. Det där var MIN idé häromdagen att jag skulle göra på dig ju... Kan du inte hitta på något eget va?! Tsss

Anonym sa...

Vilken tur ati ni aldrig åker i min bil:-) DÄR ÄR det minsann brödsmulor!!!
Vore inte lösningen att åka "fulbilen" istället.....