30 maj 2014

Klämfredag

Folk verkar ha tagit semester idag här på jobbet.
Inväntar nu chefen så att jag kan få börja dagens projekt. Gillar inte riktigt att vara beroende av någon annan innan jag kan börja för vad göra nu?? Kan inte påbörja någonting annat och vill inte bara sitta och rulla tummarna...
Nåja, är ju inte mitt fel att jag inte kan komma igång.

Behöver dock jobba intensivt idag för att inte ramla ihop i en liten hög och somna. Blev alldeles för få timmar i natt och då låg jag dessutom vaken i några omgångar och kunde inte somna om på ett tag *suck*.
Idag hämtar sambon skyliften så det finns ingen marginal för något slappande under helgen direkt.
Vi ska måla hela världen..., i alla fall delar av ladugården. På måndag kväll är det jag som ligger i soffan heeeeela kvällen ;-) Eller kanske t.o.m. går och sover samtidigt som Emil.
Det snurrar i huvudet och ögonen är röda. Det kanske är TUR att det är så få här på jobbet idag ;-)

Igår var mamma och hälsade på. Emil fick en skottkärra. Undrar om man ska lära honom att mocka kanske :-P Eller så får han hålla sig till trädgårdsarbete...
Vi grillade i blåsvädret (men valde att äta inomhus) och senare på kvällen när blåsten mojnat lite red jag i paddocken. Brellir går så himla bra bitvis!! Längtar till ridkursen så att vi får fler saker att jobba på :-)

Inga kommentarer: