9 maj 2014

Freeedag!

Fredag och jag är skittrött! Trots att Emil sov hela natten...
Fått provsvaren och såg att jag nästan var inom gränsvärdena. Blev jätteglad.
Sen kom sambon och tittade och undrade vad jag var så glad för.
Du är ju knappt på godkänd nivå. Skulle värdet ligga på 11-50 så hade jag 11 (eller 10 eller 13, vissa värden var faktiskt inom gränsvärdet, även om jag inte hade några toppvärden).
Hemoglobinet låg på 118 i alla fall. Långt under mitt vanliga, men minimivärdet är ju 120 så snart är jag där.
Synd bara att jag glömt äta järn i 2 dagar nu... :-/ Hoppsan.
Skulle ju göra ett uppehåll på en vecka innan provtagningen och de nya rutinerna att inte ta järn satte sig VÄLDIGT snabbt ;-)

På jobbet är det rätt lugnt idag. Hann göra massor igår så idag är det bara några få saker kvar att fixa så jag tänkte städa skrivbordet lite också. Skönt att få undan lite papper och få rent och snyggt igen!

Inga kommentarer: