28 maj 2014

Fredag idag, fast onsdag

Hann ju nästan det jag hade tänkt mig igår. Utom ridningen... :-(
Vad berodde det på då? Jo, NÅGON hade rivit upp 4 stora hål i Kolans eksemtäcke. Denne någon gör mig gråhårig. Jag vill inte tillbringa mina kvällar i "snickerboa" med symaskinen...

Idag är jag trött som f-n, men imorgon är det ju ledig dag i alla fall. Eller vi ska väl försöka hinna med att köra betesputsen lite i hagen. Å kanske lite grästrimmer innan det växer allt för mycket under stängslet. Mamma kommer och hälsar på så Emil har ju leksällskap imorgon. :-)

Idag ville han inte heller bli lämnad på dagis. Han klamrade sig fast och blev jätteledsen när jag skulle gå. Detta trots att favoritkompisen stod alldeles bredvid och väntade på att få leka med Emil.
Mycket roligare att få hämta honom. Idag får jag det!! :-)

Inga kommentarer: