19 september 2011

Trevligt när lunchen åker jojo i halsen... Vill iiiiinte bli magsjuk! Snälla... INTE. Jag HATAR magsjuka!!

Nu byter vi samtalsämne:
Jag ÄLSKAR mina hästar!! Red vilse på Kolbrúnn i söndags. Igen... Fast det var inte SÅ illa för vi var ju på crossbanan. Stigar kors och tvärs i skogen, men det är ju orangeskyltat så bara att följa pilarna. Kom till en korsning och svängde hemåt. Trodde jag... Red 25 meter, längde tyglarna och vips hade vi svängt 180 grader och var på väg åt andra hållet. Duktig pålle jag har!!
Tog inte lång stund innan vi var tillbaka till grusvändplanen i skogen och DÄRIFRÅN hittade både jag och Kolan :-D
Väntade några timmar, sen var det lillhästens tur. Vi provade en ny väg! Jättebra töltväg, med bara en massa grusväg. Fast det fanns ju en hel del läskiga saker längs vägen: 5 stora stenar, en halv bilgrill på en pinne, blomkruka, häck, vägtrumma. Han blir ju mjuk i sidorna i alla fall med tanke på hur han krumbuktar sig vid alla läskiga saker ;-)

Inga kommentarer: