12 september 2011

Åh nej

Jag anar en fortsättning på min helg vad gäller klumpighet :-/

I helgen hann jag med:
- slå huvudet så hårt i en träbom att sambon hörde det. Han satt i traktorn. Motorn var på. Gissa hur ont det gjorde på mig...
- slå knäet rakt i hörnet på skrivbordet. Gjorde ont. Kunde inte ens skrika. Så ont gjorde det.
- tappade balansen nere i tvättstugan när jag stod på ett ben (nej, jag höll inte på med konster. Jag hade duschat och höll på att torka mig - ok?!) och satte ner foten rakt på en j---a
kontakt på golvet. ONT.

Idag har jag hunnit med att lägga armen mot metall som var minus 196 grader. Jag överdriver inte. Flytande kväve ÄR minus 196 grader Celsius. (Den som inte tror mig kan ju googla...) Sparkade nyss i tån i en stol på labbet också. Finns det foppatofflor med stålhätta?!

Inga kommentarer: