6 september 2011

Livet som mobiltelefonlös

Frågade killen på mobilabonnemangföretaget om man skulle få en förvarning innan de stängde av sim-kortet. Javisst.
Jaha, hurdå förvarning? Tog en millisekund från aktivt till inaktivt och inget meddelande innan. Nya sim-kortet inte aktiverat ännu så just nu har jag det sååå lugnt på telefonfronten.
Ingen kan nå mig och inte heller vice versa.

Ikväll blir det nya skor på hästarna. På med vinterskor. Ja, inte brodd såklart. Jag menade bara några som håller ett tag in på vintern.

Har så många projekt och så lite fritid att jag inte vet hur jag ska få ihop det. :-/ Finns ju bara 24 timmar på ett dygn! Igår hann jag i alla fall med att gräva igen ett dike med hjälp av traktorn och så lastade jag ved i skopan och vi hann köra in 2 skopor när sambon kom hem. Sen kom regnet.

Uppdatering: Inga nya skor blev det. Hovis hade sträckt ryggen så det blir när han blivit bra igen. Men jag hann rida båda hästarna i alla fall! :-)

Inga kommentarer: