8 september 2011

Stackars...

alla pratar om olyckan och tycker sååå synd om någon hockeyspelare.
Jag förstår inte riktigt grejen. Är det inte precis lika synd om de andra 43 som dog?!
För den enskilda familjen är väl just förlusten av deras person värst!!

Men bara för att någon är lite halvkänd (Är han det? Jag hade aldrig hört talas om honom, men jag är ju inte någon sportnörd...) så ska alla tycka sååå synd om honom.
Stackars alla 44 familjer säger jag.

Det verkar vara regnperiod nu. Regn och mulet idag också.
Idag blir det lyxlunch med mamma och mormor! Ser redan fram emot det :-)
Men först måste jag såklart hinna med en hel del på jobbet. Så det är bäst jag sätter fart!

2 kommentarer:

C sa...

Bra sagt!!!!!!!!!
Å by the way.....varför hyllade man inte honom till skyarna medans han levde?

G. sa...

Ja, det vet jag ju inget om för jag visste inte ens vem han var. Jag förstår bara inte hur "alla" kan vara så ledsna över just honom?! Är väl tragiskt när VEM SOM HELST dör. Framförallt för de nära och kära. Vare sig man är känd eller inte!