1 september 2011

Ändring

Jag glömde ju att mina bloggläsare har HÖG medelålder... ;-) Den yngsta är såvitt jag vet 39, snart 40. Har efter påtryckning ändrat tillbaka till text med hög läsbarhet :-D

Passar på att göra en liten koll: finns det någon yngre läsare här än 39? Ge er tillkänna i så fall. Tänker att jag kanske kan skriva inlägg till er med snirkligare text om det är något halvhemligt jag ska berätta. Hehehe, nädå. Så spännande är ju inte min blogg. Alla smaskiga hemlisar behåller jag för mig själv!

Dagens
lunch - filmjölk
klädsel - kjol och topp. Svart. Färgglatt som vanligt ;-) Piffade till det lite extra med svarta strumpbyxor...
bil - ingen, fick skjuts till jobbet!
middag - troligtvis rester (köttfärspaj)
besvikelse - trodde det var fredag imorse när jag vaknade...
väder - molnigt och lite sol, varken kallt eller varmt
fundering - hur länge man ska vänta innan man klagar på att det sitter en hund i bilen utanför. Hur kan man lämna den så hela dagen?? Blir ju varmt i solskenet även fast man har rutan lite nervevad :-(
bästa - blir nog när jag äntligen får krypa ner under täcket igen. Sovit alldeles för lite hela veckan och har stooor separationsångest från sängen om morgnarna.

4 kommentarer:

C sa...

Nämen kolla!!! Nu kan j a g läsa igen;-P!!!
Skulle inte tycka det var ok med hund i bil mer än 30 min i detta väder!!!! Om ens det.....
Snyggt att ha hund i bilen på..... Ja där du jobbar liksom. Borde ju veta bättre!!!!

Gillar dina dagens!!!!:-)
Och ...... I m o r g o n är det F R E D A G!!!!

G. sa...

Åh, min yngsta läsare!! ;-) Vet inte vem det är som har bilen heller. Ingen bil som brukar stå här. Hunden verkar må ok iaf. Jag kan ju inte motstå att titta till den ibland... gillar ju hundar och tycker inte om sånt här

Anonym sa...

Jaså det var inte bara jag alltså som inte kunde läsa :) Bra då är jag inte så gammal egentligen ;)/M

G. sa...

Haha, det vet jag inte. De andra kanske är äldre fast med bättre syn? ;-)
Men klart jag inte vill tappa dig som läsare så jag ändrade omedelbums :-D