14 februari 2010

Soooool

Hemma igen efter en ridtur i strålande solsken. Snön gnistrade och det var så ljust att man hade behövt solglasögon!
Hästen var pigg, alldeles väldigt jättepigg. Vi som skulle ta en lugn tur.
Blev hyfsat lugnt, men inte riktigt så lugnt som matten tänkt sig.
Längtar tills det töar lite i skogen så att man kan ta sig fram. Blir lite tungt att pulsa i snön och jag är ju lite rädd om hans ben.
Jag vill ha våååååååår!!!

Datorn har jag nu givit upp hoppet om. Den är död, kaputt, helt slut. A har släpat in en gammal koloss till stationär dator som jag kan använda tillfälligt (när den här datorn är upptagen... :-) ).
Men jag LÄNGTAR efter en NY bärbar!! Har hittat en också, men den är lite dyr :-S
Just nu känns den lite dyr i alla fall! Får väl fortsätta använda den här om dagarna när A jobbar :-)

Ska försöka få ihop en ansökan till ett jobb till imorgon. Det är svårt att övertyga dem om varför de vill ha just mig...när man inte ens kan komma på det själv :-P
Går minst sagt trögt.

2 kommentarer:

C sa...

Strulande datorer är väl jag i det närmsta proffs på??!!:-/ Trist när de läggar av sådär!

Jag HADE solglasögon på första ridturen, men de trillade bara utav, så efter femte gången hamnde de i fickan:-P Men visst var det helt fantastiskt väder!!

Hmm, lite högre självkänsla va??!!
De vill ha dig för att du är LOJAL, ÖVERAMBITIÖS, DUKTIG och VÄLDIGT TREVLIG!!
Kanske jag ska skriva ansökan åt dig??:-D

Kramkram

G. sa...

Förmodligen moderkortet enligt experten här hemma så då är det ju inte mkt att göra...

Hmm, solbrillor med resårband i nacken kanske vore nåt?! ;-)

Värst vad du överdriver :-) Svårt att formulera sig tycker jag. Svårt också att variera sig. Blir lätt ett "standardmail" som man bara ändrar lite i för varje gång man skickar in.