9 februari 2010

Fel på klockan?

Det måste vara fel på klockan?! Var tar all tid vägen??
Jag hinner ju inte ens en bråkdel av vad jag vill/borde/måste!
Nu är i alla fall programmen inför fredagen tryckta. Ska bara skäras.
Nu står musik på schemat. Kläder är provade och godkända.
Skor...ja...det skjuter jag på några dagar till. Finskor eller vinterskor är frågan.
Ett senare problem.

Pucko är en mördarmaskin.
Jag köpte en ny leksak åt honom idag. Som en liten bur med en pingla inuti och i ena änden satt ett mushuvud och i andra änden satt en mussvans. Hur länge höll den då? Fem minuter och knappt det ens, sen hade han slitit loss svansen *suckar uppgivet*. Vad ska man köpa? En leksak i betong eller? ;-)

Har investerat i nya bomullslindor till K idag. Hittade svarta i bomull - kanon, då syns de inte så mkt! :-) Förhoppningsvis är det sista kvällen jag lindar honom nu för imorgon tänker jag prova att låta honom gå utan stödbandaget. Han har ju sett bra ut i benet i flera dagar nu!! Hoppas det håller i sig. Såret är ju läkt för längesen i alla fall.

Inga kommentarer: