27 februari 2010

...

Ska man skratta eller gråta?!
Idag har vi skottat av diverse, bland annat vedboden.
Lagom tills vi var klara började det...SNÖA.
Då menar jag SNÖA och inte snöa :-(
Stooora flingor som faller, stora och måååånga.

Lyckades till och med dra fram hästtransporten och skotta undan där den stått hela vintern.
Är väl översnöad imorrn igen :-/
Nu är det inte roligt med vinter längre. Faktiskt.
Vi bor ju inte i Norrland. Hade man flyttat norröver hade man inte fått klaga, men här nere brukar vi inte få metervis med snö...

Ge mig vår!!!

2 kommentarer:

C sa...

Jag bor faktiskt inte heller i Norrland - så JAG FÅR KLAGA!!! Hatar vinter!! Hatar snö!! Hatar kyla!!!
Hatar sambo´s som behagar åka bort när snön VRÄKER ner!!!
Får väl lägga mig nu och vila kroppsdelar, så jag orkar skotta imorgon!:-(((( För på måndag ska det komma MINST lika mycket till:-(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

G. sa...

Nä, ni bor ju inte heller i Norrland. Nästan. ;-) Tänkte mer...Luleå eller liknande :-D

Ja, bara ligga ner och vila eller ut och skotta snö... Hellre sommar när man kan kombinera solande med stillasittande/liggande ;-) :-)))))

Man borde inte FÅ åka bort när det snöar!!!! Möjligtvis om BÅDA åker bort!
Jösses vad med hållhakar du har på M sen... ;-)