28 februari 2010

Kylig dag

Dagen började med regn. Skulle tillbringa en stor del av dagen utomhus så det var mindre skoj att se regn.
Men det ordnade upp sig och blev uppehåll/snö istället.
Har varit på studiebesök och sett en massa fina hästar. JAG VILL HA EN TILL HÄST!!!!
K vill jag ju inte byta bort för alla pengar som finns, men man kan ju alltid ha två ;-)

Var så frusen när jag kom hem att jag inte red någonting idag. Inte optimalt att rida stelfrusen... men K var i full gång och lekte och busade med både T och S i hagen, så det gick ingen nöd på honom. Tråkigt har han ju aldrig :-)

Axlarna protesterar vilt nattetid över den arbetsinsats de tvingades till när jag skottade taken. Resultat: urusel sömn och ständiga uppvaknanden.
Ska försöka ta det lugnt några dagar nu och bara rida och göra annat trevligt :-D

2 kommentarer:

C sa...

Åh!!!! Du var med på Sigfus-studiebesöket???:-))))))

G. sa...

Ja :-)
Vilka fina hästar...