1 oktober 2009

Underbart!

Sol och sovmorgon! Fick sova ända till klockan 6 och vaknade för en gångs skull (nästan) utvilad. Vaknade till och med tio minuter före väckarklockan skulle ringa. Det var ljust när jag åkte hemifrån idag!! :-)
Finns hopp om livet!

Idag blir det dessutom lyxlunch på stan - längtar!
Till kvällen ska jag rida. Om jag får... i förrgår tänkte ju K springa iväg när han såg mig. Han började småspringa när jag närmade mig, men så stannade han upp och väntade in mig. Jag tror i och för sig inte att det var mig han väntade in utan snarare att han kom på att han var lite godissugen och att det därför kunde löna sig att bli infångad.
Nåja, nu har han ju fått vila en dag så nu vill matten rida igen!
Red ju Ks favoritväg i tisdags - längs med ån - så idag får jag bestämma vart vi rider. Har inte bestämt mig än. Paddocken är alltid rolig, men skogen är ju också trevlig så här års. Blir ingen jättelång runda för först ska det storhandlas och strax efter kl 19 börjar det ju mörkna. Längtar redan till nästa vår/sommar!!

Inga kommentarer: