27 oktober 2009

Velig? Jag??

Åkte hem lite tidigare från jobbet igår för att hinna rida i lugn och ro innan ridskolan börjar i paddocken. På hemvägen ändrade jag mig för det började regna. Tillräckligt mycket för att det inte skulle räcka med intervalltorken... Ridlusten försvann omedelbart.
När jag kom hem regnade det mindre så då ändrade jag mig igen :-)
Tur att man inte är så velig av sig ;-)
Red i paddocken och det duggregnade inte ens! Bra gick det också!! :-D
Blir några tråkiga månader nu när man inte hinner rida ut om vardagarna. Är ju kolsvart så tidigt... Man får verkligen ta vara på helgerna nu de närmaste månaderna. Men i mars så blir det ju ljust igen!

2 kommentarer:

C sa...

Gud vad optimistiskt det lät med att det blir ljust i mars igen.....Det är ju jäääääääättteläääääääänge till mars!
*snyft*

Velig? Vem? Du? :-P

G. sa...

Nädå - det går FORT! Jättefort!
Å dessutom blir det ju lite ljusare bara det kommer lite (obs: LITE...!!!) snö :-)
Räcker med 5 cm. Då slipper man skotta, men slipper lera och mörker!