30 september 2009

Maaaaaaaaaat

Jag ska få tacos när jag kommer hem!!
Om inte sambon redan gått och lagt sig... eller om inte jag hinner somna i soffan innan jag får i mig maten...
Jag är hungrig hungrig hungrig! Har varit på jobbet i över 10 timmar nu, men jag ska inte gnälla för jag har faktiskt fått en halvtimmes lunch!!! :-) Men den är nog borta vid det här laget.
Räknade ut att jag borde labba till...4:30 imorgon bitti!!! I en perfekt värld alltså. Nu är ju jag långt ifrån perfekt så det får räcka med betydligt färre timmar än så. Faktiskt.
Är ju ingen robot.
Mitt upprop efter en labslav på facebook gav ju inget napp heller så... får hoppas att det blir ett fint resultat av försöket ändå. Som min chef sa... "menar du att du måste sova också" Hrmpf. Tur för honom att han bara skojade ;-) ;-)
Nähe, dags för en runda ute på labbet igen då! Än har jag inte somnat :-)

Inga kommentarer: