16 oktober 2009

Kortdag...

Ja, det var ju det här med att ta ut komptid då... jag är inte så bra på det :-/
Idag skulle jag sluta tidigt. Redan vid lunch tänkte jag.
Men attans vilken tid det tar att dokumentera!!
Har jobbat som en liten tok sista veckorna och har alla data på lösbladssystem och så kan man ju inte ha det. Tar längre tid än jag trodde. Istället för att nalla lite lite på övertidskonton håller jag just nu på att fylla på det istället :-)
Ja, så kan det gå!

Men nu är det snart helg!!! Ser verkligen fram emot sovmorgon. Att i alla fall få sova ända till 7 = lycka :-D
Hoppas också på att hinna rida lite i helgen. Var först lite inne på att ställa av honom 1-2 veckor nu när jag har som mest att göra på jobbet, men...jag tror nog att jag är lite för ridsugen för det! Hade jag haft en till så hade det gått lättare :-) men att avstå helt från ridningen, nja, nej han får vänta till jag blir sjuk. Förr eller senare åker man väl på någon vinterförkylning och då får hästen lite vila. Nej, åter till arbetet.
Ha en skön helg!

1 kommentar:

C sa...

Sovmorgon till 7???!!! Aldrig funderat på att låta bli att boka helgerna fulla?!

Jag blev rätt nöjd med klippningen på pållarna....Här regnar det fortfarande, så jag har faktiskt inte alls någon ågren för att de har regntäckena på sig:-)

Ha en toppendag-kväll själv!!:-)
Sov längre än till 7 imorgon!
Kramis