21 september 2009

Trött tröttare TRÖTT

Jaha, så har man sovit mycket lite i natt då. Gav upp vid 3-tiden, åt frukost nr 1 och begav mig iväg till jobbet. Har jobbat och ätit frukost nr 2. Nu vill kroppen sova minsann! Hrmm.

Väntar bara på att bli förkyld nu. Jag blir alltid alltid ALLTID smittad. Immunförsvar? Det verkar saknas hos mig. Bäst att jobba flitigt nu tills förkylningen bryter ut! Sen lär man ju vara vaken fler nätter... och inte vara kapabel att arbeta. Hoppas bara att jag hinner avsluta försök innan man blir sängliggande! Pessimist? Nej, men det har aldrig (hittills) hänt att sambon varit förkyld utan att jag blivit det strax efter...

Nu börjar det äntligen ljusna ute, men det vackra vädret vi hade i helgen är som bortblåst. Tur att det var fint i helgen i alla fall! :-)

1 kommentar:

C sa...

...och kliver du upp vid 3 på nätterna så lär ditt immunförsvar definitivt gå i ide! Usch! Hoppas, hoppas, hoppas du klarar dig ifrån förkylning!