14 september 2009

Ny vecka igen då

Så var det dags för ännu en arbetsvecka. Gick upp i ottan imorse och fick skjuts (!) till jobbet!
Sambon hävdade att vi sparar in slitage på en bil och lite bensin, men jag tror att det verkliget skälet var någonting helt annat. Jag var trött imorse. Jättetrött. Sådär att man bara har ett öga öppet (halvöppet) i taget. Jag tror sambon var för rädd om bilen för att släppa iväg mig med den :-)
Så jag fick blunda hela vägen till jobbet, starta min kultur som ska gå till imorgon kväll innan jag kan starta försöket och sen åt vi frukost på mitt jobb innan sambon försvann iväg till sitt möte.
Så idag är jag billös. Lite ovant, men det ska nog gå bra. Jag ska ju jobba hela dagen, så jag lär inte hinna sakna den!

Mulet väder idag och det är definitivt höstkänsla nu. Ingen sommar kvar nu...

3 kommentarer:

C sa...

Skönt med skjuts juh och att du kunde blunda hela vägen in till jobbet;-)

Mulet?! vad är det för något???!! Här skiner minsann solen och jag ska komma på en bra idé om hur jag ska kunna rida, trots att jag har valppassning att tänka på. Hovslagaren kommer idag och bara MÅSTE hinna rida innan!!
:-)

G. sa...

Kan de inte klara sig själva någon trekvart? Alltså att Neo får vara valpvakt? :-)

G. sa...

Är inte mulet längre :-) Nu är det blå himmel med lite vita molntussar på! *lycklig* Soooooool