26 september 2009

Stora shoppingdagen

Idag har vi shoppat loss :-)
Åkte en tur till Thuns och tittade lite på kläder. Eller...titta och titta... ;-)
Hittade både jacka och byxor så nu slipper jag frysa i vinter!!

Sen vidare till både Jula, Biltema och Fullerö.
Sammanfattningsvis: nöjd sambo och nöjd G.

Middagen tog låååång tid idag - inbakad fläskfilé och potatisgratäng - men det var det värt!
Tyvärr resulterade shoppingen och matlagningen i att jag aldrig hann till stallet :-/ Hmm, nåja...kan ju vara skönt för K med en ledig dag i solskenet också kanske!

2 kommentarer:

C sa...

Vad avis jag blir på alla som åker till Thuns! Vill också dit!!!

Kul att ni lyckades hitta en del:-)
Själv beger jag mig snart emot Kopparbergsmarknaden.

Tjingeling!

G. sa...

Fanns inte så mycket fina kläder där så avvakta lite. Åk när vårkläderna kommit istället :-)
Kul med marknad!!