3 september 2009

Inget roligt får man ha

Valde bilen med kompressorhorn idag och tänkte (med ett elakt flin) att nu jäklar kan cyklisterna vingla framför bilen idag igen så ska jag tuta så att de nästan blåser omkull, hehehe.
Naturligtvis var jag lite för tidig i stan så det fanns knappt några cyklister och de få som var ute verkade ha cyklat någon gång förut... De skötte sig ju i trafiken. Vilken besvikelse ;-)
Kanske bättre lycka när jag åker hem?

Hörde att det mest utsatta stället för att bli smittad av svininfluensa är i kollektivtrafiken. Hmm, någon som vill låna min sambo tills vaccinet har kommit...? :-/
Det är väl bara att hoppas på att man klarar sig fram till oktober då. Lite dumt att vaccinet inte kommer förrän kulmen på influensan har varit.

1 kommentar:

C sa...

Inte visste jag att din glädje kommer utav elakhet;-)
Skämt åsido! Det var nog precis just därför du valde den bilen, som cyklisterna höll sig undan...


Tur att man själv inte åker kollektivt!!