1 juli 2009

Solsting?!

Tror det varit alldeles för mycket värme och alldeles för lite sömn. Imorse när jag kom till jobbet...så kom jag inte ihåg koden. Helt blankt! Tittade på alla siffrorna, men...nada. Läskigt!
Det är ju inte som om jag haft semester ett par veckor och kopplat bort arbetet totalt. Jag var ju här i söndags, måndags och igår och knappade in koden :-/

Kanske läge att börja sova lite mer?! Eller vara ledig kanske...
Ridning var utesluten igår. Var alldeles för varmt. Tittade till K och han stod inne i stallet och svettades, därmed inte tal om ridtur ens. Är ju snudd på djurplågeri att rida i 30 grader och strålande sol...!! Hade kanske kunnat gå att rida senare på kvällen men då var ju jag upptagen med morden i Midsomer :-) Ikväll ska jag försöka ta mig ut en sväng i alla fall. Sent. När det börjar bli lite svalare ute.

Inga kommentarer: