26 juli 2009

Helgen som försvann i ett nafs

Lördagen bjöd på en långutflykt till Dalarna. Gård kollades och ratades ganska omgående. Istället åkte vi till goda vännerna i Sveriges regnigaste landskap och umgicks. Väldigt trevligt som vanligt och vi var inte hemma och i säng förrän kl 2:45.

Vaknade imorse...halsont och däckade... blä! Idag har det inte blivit många knop, A körde lite med jordfräsen och jag sådde gräs, sen mekade vi lite bil och sen var det definitivt slut på orken. Vi gör nu så lite som möjligt och jag har beslutsångest om imorgon...men hoppas bli lite piggare så att jag kan orka ta mig till jobbet. Får ta en dag i taget. Har man tur vänder det kanske?

3 kommentarer:

C sa...

NÄMEN!!:-( Blir ni alltid sjuka när ni besöker detta landskap!!?? Stackrare! Vilken otur ni har. Hoppas det inte var för att vi "tvingade" er att sitta i kuvösen:-/
*kram*

G. sa...

Nä, (vadå tvingade??? Det var ju jättemysigt därute!) det berodde nog inte alls på det. Har säkert sprungit på någon sjukling på ICA eller så och så valde det att bryta ut på söndagen :-(
Hoppas att ni klarade er i alla fall!!!

G. sa...

Fast...nästa gång vi hälsar på ska jag förbereda mig med en massa c-vitaminbrus i förebyggande syfte *fnissar*