31 juli 2009

Äntligen!!

Vaknade imorse och var tvungen att ligga kvar en kvart extra. SISTA morgonen före semestern!!! Overklig känsla :-)
Men solen är i alla fall framme och visar sig nu. Det hinner säkert ändra sig till em, men NU är det sol!!

Har städat på labben nu. Nu är det bara dokumentering av det sista och sen städning av skrivbordet och kolla igenom planeringen inför veckorna efter semestern.
Det är ju bäst att man gör en bra och heltäckande planering för oftast har man ju glömt "allt" när man kommer tillbaka efter semestern :-)

Har i alla fall lyckats att nästan göra slut på alla mina komptimmar den här veckan. Får se om jag hinner gå hem innan jag börjar fylla på dem på nytt...
Får skynda mig att städa och fixa!

Är ridsugen så att det kliar i fingrarna. Hoppas det inte ösregnar ikväll!
Nä, dags att sätta fart och jobba klart så att man kan få den där efterlängtade semestern...med gräsklippning, målning, grundgrävning, ogräsrensning och storstädning ;-) Hmm, vi får nog ta och åka bort en sväng också så att man kan få sitta ner!

2 kommentarer:

C sa...

Hmm ska det bli tyst här nu när du har semester? Hade ju velat se ett inlägg om hur du firade första semesterkvällen:-))))

G. sa...

Firade?? Ehh, somnade nästan i soffan i 21:30-tiden...så firade jag ;-)