11 juli 2009

Äntligen sovmorgon - eller inte...

Det måste vara något fysiskt fel på mig. Sitter här framför datorn med en iskall hand och en varm... Hur är det möjligt?? Sen har ju också A ifrågasatt hur mitt blodomlopp ser ut egentligen. Troligtvis vänder blodet vid knäna och går tillbaka upp igen eftersom jag alltid fryser om fötterna. Eller som A hävdar - man kan inte frysa om fötterna, bara vara kall. Jag håller inte med. Mina fötter fryser :-) Kalla fötter = omöjligt att somna. Väldigt opraktiskt!

Vaknade imorse (halv sju...jag som skulle ha sovmorgon) med ont i bröstbenet. Varför? Jo...jag har genomgått en bypassoperation av hjärtat. I drömmen alltså, men mycket verklighetstroget. Det gjorde ont, men jag var ändå förvånad att det inte gjorde mer ont än så.

Ser ju faktiskt ut att vara skapligt väder så man kanske skulle försöka hinna med en ridtur innan dagens regnväder är här? Frukost är ju en bra början i alla fall. Får se vad som händer sen!

Inga kommentarer: