27 juli 2009

"Nu du ha semester snart??"

Städerskan spände ögonen i mig imorse med ett leende och sa: "Nu du ha semester snart?" Hahaha, jag tror att hon tror jag försöker klara mig undan att ha semester... ;-)
Hennes vanligaste kommentar är: "Du jobba jämt!" Ehh, näe, inte riktigt då, men börjar hellre tidigt och får åka hem i skaplig tid.
Semester skulle jag ju AAALDRIG förhandla bort. Det är ju höjdpunkten på hela året!!!
Det är ju det man ser fram emot hela långa året...
Nu är det "bara" fem dagar kvar. Längtar som en tok och inte blev det bättre av att man fick halsont och är helt slut i kroppen :-( Vill (måste) jobba i alla fall för experimentet startades idag och är inte färdigt förrän på fredag så vill jag inte jobba på semestern så är det bara att bita ihop och se glad ut och jobba på denna vecka.
Hoppas att den går fort i alla fall!

4 kommentarer:

C sa...

Lika illa med halsont idag??!:-/

Nedräkning nu va??!!! Se bara till att inte jobba så hårt, så du ligger däckad när semestern börjar!!!!

G. sa...

Ja, bara 5 dagar kvar nu :-)

C sa...

Men hur är det med halsen då???

G. sa...

Hade ont i halsen imorse, men det var innan huvudvärken kom...nu är halsen bra och huvudvärken nedtryckt med piller så att kvällens ridtur kunde klaras av :-)
Kan man stå utan att spy kan man rida! ;-)