20 december 2017

Dagen före dagen före dagen före dagen före dopparedagen

Jag har tre (!) hela läsare som följer mina inlägg. Vilka är ni? Är det samma tre varje dag eller 3 som slumpvis råkar surfa in och kolla?
Jag tänker att jag har ju inte bloggat på en evighet så vem sjutton minns ens min blogg längre? Ni tydligen om det inte är en ren slump att det är 3 läsare varje dag :-)

Igår blev Mozartkulorna klara. Nu har jag bara en julgodissort kvar att göra, men tänkte spara det till på fredag. Man måste ju sprida ut nöjena lite ;-) Det enda som står på schemat idag är att lägga in sill (rödlökssill) som ska stå till sig minst tre dygn och att städa lite. Ska slänga ut lite annonser på Tradera också. Skönt att äntligen ha en stressfri jul! Kanske ska försöka rida lite idag också. Om det inte är sånt underlag att hästarna får styltor. Det visar sig. Isigt är det i alla fall. Måste vänta tills sambon är hemma i alla fall.

Vi beställde en sak på nätet för några veckor sen för ganska mycket pengar. Gissa om jag blev lite nojig när jag insåg att företaget fått vääääldigt mycket kritik på nätet och att väldigt många inte fått sina leveranser på månader (eller inte alls). Men igår så dök ett (av tre) paket upp! Finns kanske hopp om att de andra två också kommer då... Puh! Viktigaste paketet fick vi igår, nu väntar vi bara på tillbehören. Håll tummarna!!

Inga kommentarer: