15 december 2017

Äntligen fredag!

Idag har jag gjort kola och bakat tekakor.
Ska hinna med mozartkulor och hemgjord pizza också innan jag slår ner rumpan i soffan ikväll har jag tänkt. Vi får väl se om jag hinner med :-)

Någon ridning blir det inte för det är halt och det är tösnö så jag har ingen lust att gå omkull faktiskt.
De har utlovat kallt och fint väder på söndag så jag avvaktar tills dess. Tror inte hästarna blir alltför ledsna för det.

Första året som jag inte känner minsta lilla stress inför julen. Jag ska göra en Janssons frestelse på lördag och göra några sillsorter, men i övrigt är allting klart. Sååå skönt! Har ringt och lagt undan lite laxprodukter som ska hämtas nästa vecka. Stora favoriten är laxost från Fogdölax. Det är godare än godis! Min absoluta favorit som numera är standard både till jul och påsk och ibland även på midsommar.


Inga kommentarer: