23 september 2014

Omväxlande

Nu är hösten här på riktigt. Det var fint väder (någorlunda) hela helgen.
Mamma hälsade på i lördags och sambon pysslade om bilarna medan jag gick med röjen och tog bort en massa gräs som växt upp under hästarnas staket. Vi hann såga ner ena väggen på gamla ladan också. Blivande vindskyddet. Vi skyndar långsamt med det projektet... ;-)


I söndags hann jag måla ytterdörren (och karmen) på stallet, hann rida ut i skogen (första gången på over en månad som jag kunde rida hemifrån!) på Kolan och hann också bada hans man och svans innan hösten kom med monsunregn :-)
Det regnade hela natten och halva måndagen.


Igår kväll hann jag inte så mycket för efter jobbet var det utvecklingssamtal för Emil som jag var på och sen hade jag ingen lust med någonting när jag väl kom hem så det blev en kväll i soffan!


Idag har det både varit finväder med sol och mulet med regn. Jag har jobbat, jobbat och jobbat och nu bestämde jag mig för att ta fem minuters paus. Blev snabblunch idag och så tillbaka till labbet igen.
Dagarna går hyfsat snabbt så snart är det väl helg igen ;-)

Inga kommentarer: