25 januari 2011

Konstigt

Idag är det torsdag. Imorgon är det fredag. Det är vad jag tror. Gissa vad jag ska bli förvånad om 2 dagar när det ÄR torsdag!
Vet inte varför det känns som om det är fredag imorgon?!?
Kanske längtar jag till helgen? Kan ju vara så :-)

Idag har det inte varit så farligt kallt temperaturmässigt. 4 minus nu kväll. Men vad det blåser! Känns som 24 minus ute :-/ Till och med hästarna tyckte nog att det var lite ruggigt för de stod nere vid ladan och tryckte intill väggen och de brukar ju inte vara så kinkiga.

Sambon jobbar sent ikväll så det blir sen middag. Jag sitter här och tänker på pepparkakor... Ska låta det stanna vid tanke för man vill ju vara hungrig sen när man väl ska äta!
Man kanske skulle gå och baka någonting smarrigt? Eller leta upp den där boken som jag ska börja läsa. Någon dag. Någon gång ;-)

1 kommentar:

C sa...

Hoppas känslan att det är torsdag och imorgon fredag stannar kvar hela veckan, så den slipper kännas så lång och seg.
Här är det nu - 12,8 grader. BrrRR, Hutter!!!