28 januari 2011

Äntligen fredag!!

Skriver det varje vecka va? Vågar inte kolla :-) Hahaha
I helgen ska jag försöka få lite tid över till att lägga in fotona från digitalkameran på datorn så att jag kan lägga ut några bilder. Har blivit rätt dåligt med bilder. Blir ju lätt så nu på vintern när det är kolmörkt om kvällarna när jag ska rida.

Igår kväll var det bara 8 minus och helt vindstilla. Jag gick ut för att kvällsfodra och hamnade...på hästryggen :-) Hoppsan så det kan gå ;-)
Sambon blev kvar på sitt jobb ett litet tag så jag insåg att jag skulle hinna rida i alla fall en av dem.
Tog gamla favoriten eftersom han inte blev riden i förrgår då jag höll på att frysa ihjäl. Han tyckte att det var lite halt, men där det låg snö var det ok så vi växlade mellan små trippande steg och stora kliv. Längtar till våren kommer... Han känns så himla bra nu gamle K! Undrar om han tror att han måste bevisa att han är toppen nu när han fått en konkurrent? ;-)

Fick mms från sambon när han kom hem för lunchfodringen igår. Då låg de i snön och njöt av solstrålarna :-D Såg riktigt härligt ut. Tyvärr var bilden lite suddig så jag tänkte inte lägga ut den här.

Inga kommentarer: