28 februari 2014

På't igen

Då var man tillbaka på jobbet igen då. Hej å hå. Fredag igen.
En vecka av vab, halsont och huvudvärk och extrem matthet hos mamman.
Igår kväll var jag så yr i huvudet att jag började misströsta om att kunna åka till jobbet idag.
Men här är jag i alla fall.
Matt, täppt i näsan, lite småyrslig men jag är HÄR :-)

Kanske borde ha åkt och kollat järnvärdena, men tja...kändes lite sjåpigt. Gillar ju inte att hålla på och springa hos läkare. Varför kan man inte kolla blodvärde på egen hand? Så himla avancerat är det ju inte.
Nåja, får väl kanske passa på när det är 1,5-årskoll för lillbusen. Då är man ju ändå där på vårdcentralen. Inte för att jag vet när det blir, men borde ju bli inom någon månad i alla fall.
Yr gillar jag inte att vara.

Hemma går det lite på halvfart. Kontoret är ju klart i alla fall (utom fönsterkarmen närmast fönstret som ska målas så snart det blir lite varmare ute så att fönstren kan stå öppna ett par timmar utan att huset blir utkylt, och så ska ju sambon sprutmåla garderobsdörrarna när det blir väder för målning utomhus) och inflyttning i rummet är på gång. Vilket också innebär total utrensning av Emils blivande rum *ÄNTLIGEN* :-)

Längtar efter att göra i ordning där inne!
Men nu är det arbete som ropar på mig.

Sista dagen i februari idag också!! Imorgon är det mars = vårmånad på riktigt!!!

Inga kommentarer: