20 februari 2014

Jobb

Sitter med en massa byråkrati på jobbet. Jätteinspirerande...NOT.
Tog en liten lunchpromenad men fastnade vid sambons jobb. Satt och slappade lite innan jag knallade tillbaka till mitt jobb igen. Nåja, gick ju några meter i alla fall ;-)

Trött så ögonen går i kors. Inte lär det bli bättre under eftermiddagen heller, även om jag faktiskt tänkte ta mig en liten paus i dokumentförfattande och pärmplöjning och göra lite praktiskt labarbete nu på eftermiddagen. Det är nog ett måste om jag inte ska somna vid tangentbordet :-P

Saknar lillskrot. Idag är det pappan som hämtar på dagis. Mamman ska komma på någonting att äta till middag. Spännande. Det är tomt. Helt blankt! Kommer inte på en enda maträtt. Vi åt falukorv igår och fiskpinnar i förrgår så ni hör ju... dags att hitta på någonting GOTT :-) Frågan är vad?
Min hjärna verkar ha gått i strejk...
Pannkaka blir det på lördag, annars är ju det en klassisk torsdagsmiddag för många. Men jag tänkte att det passar bättre på lördag då man kan planera och anpassa middagen efter när Emil behöver äta.
Frågan återstår...vad hitta på idag???

Inga kommentarer: