21 februari 2014

Fredag och snö snö snö snö snö

Hemma var bilen översnöad, vår väg hade drivit igen i höjd med plogvallarna (tack och lov att de inte var högre!) och här på jobbet yr snön utanför fönstret. Härligt med lite mer snö!!

Imorse var det segt. Precis när jag fått på Emil kläderna så bajsade han. Av med overall igen och byta blöja. Shit happens... (haha, förlåt, men jag är så trött... :-P) Sopa av bilen tog en stund. Sen när jag satte mig i bilen så hade ena torkarbladet hamnat upp och ner. En sådan dag idag... en sådan där dag då man borde stannat kvar i sängen, dragit täcket över huvudet och legat kvar :-)

Emil nös 4 gånger imorse och snorade en del. Inte förkylning IGEN? Han hann ju knappt bli frisk :'-(
Själv anar jag lite halsont. S U C K. Here we go again...
Hur många förkylningar i rad ska han behöva ha?
Nu vill jag nog snart ha vår ändå om det innebär att förkylningssäsongen tar slut.
Känns som vi vabbar lika mycket som vi är på jobben... Drygt!

Inga kommentarer: