12 november 2013

Vi gjorde det!

Igår hände det. Det var inte bara mitt fel. Det var lika mycket sambons fel. Jag tar på mig det till 50%.
Vi började julpynta... Vi ställde fram ljusstakar i magasinsfönstren och tände. Det blev jättebra! Förhoppningsvis syns det inte nerifrån vägen men gör det det...tja då får väl grannarna tycka att vi är galna då ;-)
Som jag har längtat efter att få tända stjärnor och ljusstakar!! Snart är det dags i ladugården, drängstugan och boningshuset också :-D


Imorse fick jag gosa med en liten 12-veckorsvalp! Såååå söt!!! Frågade såklart först om jag fick hälsa och det fick jag till min (och valpens) stora förtjusning. En liten borderterrier. Så himla glad och mysig valp. Ingen favoritras, men vad sjutton alla valpar är ju härliga!!
Det var en student som hade hunden så det blir nog ingen långvarig bekantskap. Ibland önskar jag att vi kunde ha hund, men det fungerar ju inte riktigt eftersom båda jobbar 100%. Senaste året hade det ju funkat, men inte framöver. Nåja, någon gång ska jag nog ha en hund. I framtiden.

Inga kommentarer: