21 november 2013

Mörker och regn

Det är ju bra jobbarväder i alla fall... Men nu vill jag ha SNÖ! Eller åtminstone inget mer regn.
Igår fick Brellir en fjärde sko så nu är det dags att sätta igång honom också. Kanske inte ikväll dock om det tänker vara sånt här väder hela dagen.

8 dagar kvar på jobbet nu. Utspridda dagar visserligen men ändå :-) Det är många lediga dagar kvar i år!! Tjohooo.
På jobbet finns en hel del att göra. Bra för då går dagarna lite snabbare än om man har lite att göra!
Fattar inte varför jag sover så dåligt på nätterna?! Vaknar jätteofta. Somnar om snabbt igen, men det gör ju i alla fall att jag vaknar skittrött. Irriterande! Tidigare i veckan har jag sovit 10 timmar om nätterna. Fast osammanhängande. I natt sov jag nästan 8 timmar och var zombietrött imorse.
Emil sover hela nätter i alla fall. Hur skönt som helst!

På renoveringsfronten står det still just nu. Vi hittar inte riktigt tiden och motivationen att dra igång med datorrummet än. Sambon vill vänta till efter jul. Jag vill vara klar till jul... Som vanligt är jag lite tidsoptimist och tror att det tar 1-2 veckor att bli klar med allt. Får väl se hur det blir. De närmaste dagarna har jag fullbokat med annat i alla fall.

Inga kommentarer: