31 december 2012

Sammanfattning av 2012

2012 har varit ett händelserikt år. Det största som hänt är ju att Emil kom till oss i augusti. Fordonsfamiljen utökades med 745:an i april. Sommaren var enligt alla urusel. Inte hos oss! Vi hade en rätt bra sommar med sol nästan varje dag :-) Jag har bara jobbat halva året, men året har ändå gått ruskigt fort!! Jag har nog aldrig ridit så lite som i år (men det var det absolut värt och nu är jag igång igen). Stallet blev inrett med två boxar. Betesputs införskaffades. Jag försökte köra traktor+betesputs med jättemage, klänning och foppatofflor. Gick inget vidare med foglossningen så sambon fick ta över till min STORA besvikelse... Nästa år får jag leka :-D Hände säkert mer saker men nu har jag en Skagentoast att äta så... GOTT NYTT ÅR på er!! :-)

Inga kommentarer: