27 december 2012

Det blir sällan som man tänkt sig...

...ibland blir det bättre :-) Imorse var jag SÅ himla trött. Sambon bytte på Emil och bar sen in honom till mig. Ammade och somnade om. Vaknade av ljud som upprepades: "ehh", "ehh". Så himla trött så jag tvingade upp ett öga bara. Då låg Emil med huvudet åt sidan och tittade rakt på mig. När han såg mitt öga öppnas flinade han från öra till öra :-D Vad göra? Man blir ju så himla GLAD, hur trött man än är och hur gärna man än skulle vilja somna om. Bara att tvinga sig upp. Planen för idag var att städa inne medan Emil sov eftersom det var plusgrader ute och.därmed inget bra ridväder. Hästarna får styltor och riskerar att vricka sig. Men Emil ville inte sova och på eftermiddagen blev det minusgrader så vi gick ut istället och medan Emil sov ute kunde jag rida. Alla nöjda och glada, även om städningen uteblev... Nu soffhäng med sambon och slötittande på tv.

Inga kommentarer: