15 december 2012

Lång och hostig natt...

Emil somnade som vanligt i sin säng. Sen gick vi och la oss.
Dröjde ju inte länge innan jag väckte Emil med mitt hostande :-/
Efter mycket krångel somnade han om och jag gick ner och satte mig i vardagsrummet och satt och sov. Tjohoo. Not.

Lillen är lite lite snorig. Hoppas det stannar där. Vill inte han ska få min hosta :-(

Blir inte mycket gjort här hemma, men granen är på plats och pyntad i alla fall. Julkorten skrivna, men skulle postats igår. Nåja, de kommer väl fram till folk i mellandagarna då. Har minskat ner drastiskt på julkort. Skickar mest till släktens gamlingar (ja, inte BARA gamlingar. Några till :-) ).
De som har email får sån hälsning istället!

Inget julgodis och inget bakat, men det är ju heller inte så viktigt i år. Har Mozartkulor och en Aladdinask så vi ska nog få sockerchock på julafton ändå ;-)

Inga kommentarer: