3 november 2011

Hmmm

Om man mår som man förtjänar så undrar jag vad det är jag har gjort???
Ont i magen, nästan som kramp, som kommer och går.
Före middagen igår, försvann med maten.
Före frukost idag, blev bättre men inte bra efter frukost. Kom tillbaka i bilen på väg till jobbet.
Ångrar nästan lite att jag inte stannade hemma idag.
Sambon tyckte jag skulle stanna hemma, men jag har så mycket jag måste hinna med på jobbet.

Borde inte vara magsjuka för då borde jag blivit dålig i natt. Så...?? Inte vet jag.

Dagens väder: mulet, jättedimmigt och 11 grader varmt på morgonen.
Längtar hem.

3 kommentarer:

C sa...

Nej, låter till 100% som magkatarr!!!! Var rädd om dig å köp pepcid duo!!! Kram

G. sa...

Ja, det känns precis som på "den gamla goda tiden"...

Anonym sa...

Jag föreslår Omeprazol
Kram M