10 november 2011

Ett

Ett enda eksemtäcke hann jag laga under tiden han skodde TVÅ hästar igår. Förstår ni hur trasiga mina täcken är då?!!
Jag var till och med tvungen att lägga det på ryggen på Kolan för att försöka lägga pussel med delarna och se om allt verkligen fanns där :-/
Det är SÅ skönt att det inte är några knott längre!!!

Hann inte med någonting förutom skoning och täckeslagning igår. Ikväll är det nog jag som somnar tidigt... antingen går jag och lägger mig i tid eller så lär jag däcka i soffan. Himla skönt det, men inte lika roligt att behöva vakna.

Skönt att helgen närmar sig! Trodde det var torsdag igår, så lite besviken är jag ju att det inte är fredag IDAG. Men imorgon så... Ska bara hinna med MASSOR av jobb innan helgen. 3,5 dags jobb på 1,5 dag. Kanon. Lär inte få långtråkigt i alla fall :-S

Nä, här har inte jag tid att sitta längre. Back to work.

Inga kommentarer: