1 november 2011

Äntligen

I söndags fick jag äntligen ut och rida igen. 2 mycket lugna ridturer. Kolan blev lite besviken på att det var så lite "springa fort", trots att han fick både tölta och trava och till och med galoppera några galoppsprång. Jag ville ju testa om det gjorde ont i svanskotan...
Brellir kändes också fin! Kul att jag hann longera dem lite innan vilan. Känns som om vilan har gjort massor med nytta!!
Mellan Kolan och Brellir hann jag med att trampa på en rostig spik som satt i en bräda. Hål rakt genom sulan men tack och lov inte rakt igenom foten. PUH. Blev bara ett rött märke :-)

Vädret är runt 10 grader och varierande. Igår var det fint och soligt, idag mulet. Men det är inte kallt i luften.

Jag hörde på radion igår att nu är vi 7 miljarder människor på jorden. Hur kan de veta det exakt?! Vem håller koll på det? Finns alla människor verkligen registrerade i ett och samma register?!

Inga kommentarer: