9 november 2011

Hiss och diss

Dissar:
Stadsbor. De vet inte vad reflex är tror jag. De tror att de syns när det är skumt/mörkt ute. Jag vill inte köra på vare sig djur eller folk eller stadsbor, men det underlättar väldigt mycket med reflexer!

Matidétorka. När man helt plötsligt inser att man äter samma mat hela tiden för att man inte har några nya bra idéer eller helt enkelt inte har tid att leta nya recept.

Fars dag. What is the point? Firade den inte förut och har ingen pappa att fira längre så vad ska vi med den dagen till??? Bort med den och in med någon ny dag. Konstruktivt förslag: chokladens dag.

Hissar:
Att få PAKET en helt vanlig tisdag i november! Blev både förvånad och JÄTTEGLAD!! Tack syster <3

Sovmorgon. Helst ska man vakna tidigt och inse att man får somna om igen.

Soluppgången. Efter mer än en vecka med bara grått, dis och dimma uppskattar man soluppgången och en illröd himmel lite extra mycket.

2 kommentarer:

C sa...

Haha, älskar dina hissa- och dissalistor!!! Håller med såklart!! Men hallå!!!! Man kan väl inte säga A utan att säga B??!!????!!! VAD var det i paketet från kära systern?!

G. sa...

Min födelsedagspresent! :-) Eller presentER. Vi ses alldeles för sällan... Blev lite snopen när A och jag hade varsitt jättestort paket i brevlådan. Hans var en bilpryl han hade köpt, men jag fick PAKET!