14 oktober 2010

ÄNTLIGEN!!

Igår hittade sambon ÄNTLIGEN (!) pluggen så att vi kan sätta upp saker.
Jag vill verkligen ha upp gardiner i köket!! Nu kan jag äntligen få upp gardinstängerna :-)
Sambon var ledig igår och har fixat handtagen på luckorna i köket.
Vilken lyx att slippa gräva in naglarna i kanten av luckorna när man ska öppna dem!!
Vi har numera även belysning i vardagsrummet. Nu är det bara allt annat än taket och taklampa kvar där. Väggar, golv, spackla, slipa, tapetsera. Sen så! ;-)

Har en enorm beslutsångest angående helgen. Har inte prioritetsordningen klar än. Är så himla mycket som måste hinnas med och ALLT är lika viktigt... Hur gör man då???
Finns ju bara 24 timmar per dygn och då ska det sovas lite också ju.

4 kommentarer:

C sa...

Då skiter man i allt....åsså spenderar du hela helgen med K :-)

G. sa...

Tja...eller med K's blivande kompis borde jag spendera helgen... :-)

C sa...

Va????!!!! Har du hittat en kompis!!?????? BERÄTTA!!!!!

G. sa...

Nämen näää, men han MÅSTE ju ha en kompis. Jag SKAAAA hitta en! Därför borde jag spendera min helg med att prova hästar :-)