18 februari 2009

Vips

så är det redan onsdag!
Huuu vad fort det går! Snart är det redan sommar...!!
Har lyckats låta hästen få vila 2 dagar i rad, inte illa!!

I övrigt så hinner jag i princip ingenting annat än att jobba så det finns inte mycket att blogga om just nu. Lite småirriterad över stök och bök i skrivrummet. Jag vill ha ARBETSRO och det går ju inte om man ska sitta 3-4 stycken i samma rum... Det ska vara tyst! *suckar*
Jaja, får väl jobba ännu tidigare om det kniper. Det är ju SÅ lugnt och skönt om morgnarna innan folk kommit och om kvällarna när alla gått hem. :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du får väl jobba bara på nätterna. Då måste det vara jättelugnt hela arbetstiden ;-)

G. sa...

Bra idé, fast...jag är ju inte direkt i toppform framåt 3-4 tiden :-/ Sen kommer jag ju sova bort hela dagarna. Njae, då jobbar jag nog hellre tidig morgon och ibland sen kväll!