18 februari 2009

En idé

Sitter ju och tittar ut över ett mindre litet grönområde.
Undrar vad som skulle hända om jag hägnade in det med plaststolp och eltråd och tog med mig Kolan till jobbet om dagarna?! Finns bete för många dagar här!

Folk släpar ju med sina hundar till jobbet och det är ok...

Då skulle ju jag kunna jobba jättetidigt, sen mitt på dagen tar jag en ridtur och sen en liten power nap. Då är man ju redo att jobba sent på kvällen också!!
Fast det är klart...det var ju det där med sambo också...
Undrar om han vill komma till jobbet för att umgås lite med mig?! :-/

2 kommentarer:

Anonym sa...

"Folk släpar ju med sina hundar till jobbet och det är ok..."

Klart K ska få hänga med till jobbet;-) *asgarv*
Det vill jag skåda!!!!

G. sa...

Frallan var faktiskt med på jobbet för några år sen! Han var på klinik, jag hämtade honom på lunchen. Sen fick han stå i skuggan och mumsa hö 1,5 - 2 timme innan jag kunde smita hem lite tidigt :-) Fast det är klart...det kanske inte räknas om man aldrig lastade av honom?!