20 februari 2009

Fler utmaningar...

...usch vad mkt frågor! Måste jag...?

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!
Regler: Du måste svara på alla frågor!

DU:
1. Hur lång är du? 185 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? Ekonomiskt oberoende (hur nu det skulle gå till)
3. Vad pluggar du? Ingenting, läser en del artiklar ibland på jobbet
4. Har du långt hår? Ja, sisådär
5. Vilken hårfärg har du? Cendre
6. Sminkar du dig? Det händer, men väldigt sällan
7. Har du haft sex senaste månaden? kanske det kanske;-)
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? *tänker*...svarta
9. Har du kysst någon idag? Nix, alla sover ju när jag åker hemifrån - t.o.m. katten...

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop? Nej, tyvärr
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Dum fråga tycker jag. Vadå bäst?
3. Hur många syskon har du? 1
4. Vad är det senaste du sa till din mamma ? "Sov gott" tror jag det var när vi hade konstaterat att man kan visst vilja gå och sova kl 18 ;-)
5. Hur många ställen har du bott på ? 5 ställen
6. Vem i din familj stör du dig mest på? katten. Han är JÄMT i vägen och springer slalom mellan benen och ska helst vara precis där man själv tänkt sätta ner foten...
7. Vilken familjemedlem är snällast? Hmm, det måste vara jag ;-)
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Oj...det var ett tag sen. Minns inte exakt.

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis?
Hälsade ju på gamla stallgänget i söndags
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Lisa tror jag, men det var några år sen nu :-)
3. Har du kysst nån kompis? Inte vad jag kan komma ihåg
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Nix
5. Vem har du varit kompis med längst? Vet inte... umgicks ju längre med M, men får nog svara Lisa här i alla fall eftersom jag och M inte umgås särskilt flitigt längre.
6. Vem känner dig bäst? Arne & Kolan
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Nej. Om kompisen frågade skulle jag svara ärligt om jag inte gillar den, men inte säga att jag hatade den.
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej, vill jag inte umgås så gör jag inte det. Fast det finns kanske något undantag?

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? Vågar gör jag väl, men varför skulle jag??
2. Klä dig annorlunda? Ja, jag klär väl på mig vad jag vill!
3. Vara dig själv? Absolut
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Ja
5. Fisa inför din pojk/flickvän? Vad är detta för frågor? Alla gör väl det!
6. Pierca dig? Nej, vill inte
7. Ha sex på offentlig plats? None of your business...
8. Vara omogen? Vad är att vara omogen? "Barnasinne" ska man väl ha kvar?
9. Äta småkryp? Skulle aldrig komma på tanken!

DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast?
Länge sedan, blir bara konstig i magen
2. När var du på semester senast? Sommaren 2008
3. Vilken färg är det på din tandborste? Blå/vit/orange
4. Är ditt hår tråkigt? Jaa!!
5. Vem såg dig naken senast? sambon
6. När ska du gå och lägga dig Ikväll? När jag blir trött - blir nog rätt tidigt!

Inga kommentarer: